Историята на марката Louis Vuitton
Louis Vuitton е марка, считана в момента за една от най-ценените, разпознаваеми и идентифицирани с вечен лукс. Търговската марка с буквите LV е търсен и много желан обект в почти всяка страна по света. Поради огромната си и постоянна популярност,Марка Louis Vuittonтой е и един от най-фалшифицираните в света.
Какво е началото на историята на марката Louis Vuitton?
Всяка история има начало: продуктите на Louis Vuitton дебютират на пазара през 1854 г. Първоначално марката се свързваше само с производството на кафяви чанти, подписани със златните инициали LV, но с течение на времето се затвърди и разшири гамата.
Основателят на марката е Louis Vuitton, който има възможността да усъвършенства уникалните си занаятчийски умения във фабриката на Monsieur Marechal в Париж.
Именно там той първоначално се занимава с опаковане, а през 1854 г. открива собствено заведение, предлагащо услуги за опаковане на съдебни дрехи в куфари (популярна тенденция през 19 век). Тогава той започва да експериментира и работи върху дизайна на куфари и пътни чанти. Тогава вече специализира мода.
Louis Vuitton и първата чанта, различна от никоя друга
1858 година донесе истински пробив в модата. Тогава Louis Vuitton пусна иновативен правоъгълен куфар, изработен от по-лек материал – платното без мирис надмина кожения багажник и се превърна в показател за ново качество.
Силата на Louis Vuitton нарастваше бързо – наследството на основателя на марката не пропиля потенциала си.През 1892 г. управлението на компанията Loius Vuitton пада на неговия син Жорж.
Именно потомъкът на известния дизайнер разшири групата от получатели на луксозни продукти и отвори първия магазин в Лондон. Оттогава нататък местоположението на Оксфорд стрийт позволява широкото разрастване на марката по света.
Louis Vuitton с известното лого Monogram Canvas
Голямата популярност на марката по света бързо доведе до опити за фалшифициране, оттук и идеята на Georges Vuitton да създаде специално лого. Освен това потомъкът на известния основател на марката също така разработи специална секретна брава за куфари и представи първата мека чанта Louis Vuitton.
Силата на марката Loius Vuitton в трето поколение
Годината 1914 и откриването на магазин на Шанз Елизе в Париж допълнително укрепват позициите на марката в света. Луксозните чанти и куфари с подпис на Loius Vuitton вероятно никога няма да излязат от мода. Това е елегантност, която само истинските ценители на красотата могат да притежават
Оставете коментар