Историята на Philipp Plein – дизайнер с бизнес топки!

историята на philipple plein

Само преди няколко години никой не беше чувал за него. Днес историята на Филип Плейн ясно показва как можете да постигнете шеметен успех на модния пазар. Като разчупи шаблона и рамката, която другите дизайнери ни налагат, Plein отвори очите на всички креативни хора по света.

Днес логото на черепа е популярна марка, известна по целия свят. Може би много от вас не могат да понасят или дори са алергични към неговите творения. Едно нещо е сигурно, той заслужава голямо уважение за начина, по който подхожда към бизнеса си.

Историята на Philipp Plein – всичко започна в Германия

история на Филип Плейн
Снимка: http://celebsrus.com

Когато си роден в Мюнхен, в интелигентско семейство, планът ти за действие е строго дефиниран от баща ти лекар. Young Plein е изпратен в елитното училище Schloss Salem Alma. Когато учи право, той решава да започне да създава луксозни легла и маси за кучета.

Наследил го е от дядо си20 000 германски маркиа през 1998 г. отваря фирма за производство на мебели. Използване на семейното богатство по този начин.

Той използва висококачествена крокодилска кожа в дизайна си. Често след тапицирането на плота оставаше много материал. Тогава му хрумна идеята да създаде екстравагантни чанти, които удивиха много хора.

Предполагам, че вече знаеше къде му е мястото и какво иска да прави. Мисля, че в живота няма случайност, историята на Филип Плейн ясно го доказва. Най-важното е да започнете нещо, което наистина ви вълнува и което обичате. Дизайнът на мебели беше естествен път към света на висшата мода с главно М.

Момент на пробив за един дизайнер – историята на Philipp Plein

моден панаир на philip plein
Снимка: http://www.germany.travel

Всеки от нас има свое време и трябва да го използва максимално. Такъв период се случва за Plein през 2003 г. на панаира на модата и дизайна – Premiere в Дюселдорф. Това е едно от най-големите събития в Германия и определя какво ще носим през следващия сезон.

По това време той продава мебели, продукти за кучета и кожени чанти.

Philipp в Дюселдорф продаде продуктите си само за един ден 100 00 евро!!! Разбира се, това е невероятен резултат за някой, който тепърва започва в този бизнес. Златното дете на модата? Хммм, не знам, но едно е сигурно, че Плейн има топки…

На следващата година той влезе в същия панаир с много разширена и холистична оферта. Имаше продукти за деца, жени и мъже. Най-голяма сензация обаче предизвикаха военните якета, украсени с череп от кристали Сваровски. Филип излезе със забранителна цена от няколкостотин евро за едно яке. И какво? И нищо – течаха като вода.

чиста история
Снимка: http://sonic-and-knuckles.blogspot.com

Те станаха толкова популярни, че в рамките на няколко месеца се отказаха един милион евро!

Ето как започвате да се изкачвате по много висока стълба. През следващите години става все по-добре и всичко показва, че историята на Philipp Plein е мечтата на повечето млади дизайнери.

Как историята на Philipp Plein влияе върху иновативния подход към света на модата?

Този 39-годишен германец бързо разбра огромната сила на социалните медии. А също и нетрадиционни идеи и звезди, които решават всичко днес. Не е приказка, че Плейн организира едно от шоутата си в публичен дом. И дали се е говорело добре или лошо – едно е сигурно – говорело се е на висок глас. Philipplein предполага, че всичко е подобно.

Ето защо неговият подход за популяризиране на марката му е едно голямо прекъсване на конвенцията.

През 2006 г. лица на кампанията му са Маркъс Шенкенберг и Наоми Кембъл. Разходите, похарчени за световни знаменитости, бързо се изплатиха. Plein осъзна, че името има голяма разлика.

Филип Плейн своята история
Снимка: http://www.achtung-mode.com
чиста история
Снимка: http://footwearnews.com

През следващите години си сътрудничи с Крис Браун, Линсдей Лоън, Ед Уестуик, Тери Ричардсън, Грейс Джоунс, Иги Азалия, Снуп Дуг и много други знаменитости. За да получите 50 цента, за да отворите бутика си, трябва да похарчите много пари. Филип разбира това прекрасно и не съжалява за похарченото евро.

Историята на Philipp Plein показва колко важна е днес промоцията и всичко, свързано с представянето на марката пред света. Освен факта, че ще проектирате кожено яке за 2000 PLN. евро, трябва да имате план – как да го продадете. Не е достатъчно да изопачиш нещо, да го наречеш глупаво и да чакаш успех.

Дизайнерът разбира това перфектно, навигирайки ефективно в гъсталака на луксозния маркетинг. Модните му ревюта са различен свят, който сега е трудно за другите да наваксат.

Интересно ми е кой от днешните дизайнери инвестира от 1,5 до 3 милиона евро за шоуто си?

чисто модно шоу
Снимка: http://www.wonderlandmagazine.com

Предполагам, че така е устроено сега – няма пари, няма маса. В епохата на всичко трябва да изпъкнеш. Дори когато имате нещо много уникално, ексцентричният маркетинг струва пари!

Филип прави истинско шоу. Превръща огромни повърхности в истинско и уникално шоу. Най-голямото и вълнуващо, което се случи, беше тематаRoller – Coaster, каубойски град, шоу с военна част, Monster Truck, скейт парк и плувен басейн със ски и джетове.

Рядко се виждат толкова големи начинания в света на модата. Но работи! От няколко години марката Philipp Plein набира стойност като доброто италианско вино.

Как да продадем яке за 80 000 долара?

И тук започва танцът на пингвините. Продуктите на Plein струват много, въпреки че това може да е и типът другост, който представлява, кой знае…

Тениските започват от няколкостотин злоти, обикновено от 800 до 1000 до 2000 злоти. Сума от 2,3 хиляди PLN до средно 8,9 хиляди PLN. PLN – това е цената на якето.

Обувките обикновено струват 2300 PLN. За повечето хора тези цени са непосилни, но не за всички. Познавам много фенове на тази марка и сумата, похарчена за дрехи на Philipp Plein, е просто сума, която няма значение за тях.

Един от най-скъпите продукти е яке на стойност 80 000 PLN. долара. Изработена е от крокодилска кожа и норка. Изглежда утопично, но този модел вече се продава, просто, нали?

истинската история на Филип Плейн
Снимка: http://www.6am-mall.com

Plein открито казва, че се е фокусирал върху онлайн продажбите по-рано от Gucci или Hermes. Онлайн магазините и всички продажби в електронната търговия носят на компанията до 14 милиона долара годишно. Това е сума, която някои нишови луксозни марки трябва да имат предвид.

Тяхната политика забранява онлайн продажбите. Това е напълно непонятно за мен и ми се струва, че днес никой не може да избяга от това. Ако твърдите, че трябва да продавате само в стационарни магазини, вие се прострелвате в крака – “къса топка, бърз набор”!

Кратка история на Philipp Plein и неговите бутици по света

Според различни данни марката има около 30 собствени бутика, останалите са франчайзи. Philipp не пести средства в дизайна на своите стационарни магазини, харчейки милиони за луксозна атмосфера. Нейната характерна черта са най-висок клас материали, като мрамор, кристали и голям кристален череп.

Клиентите обичат кристален гранд череп, като често се снима с нея. Това е нещо много Plein – постоянна селфи точка в неговите бутици.

Череп на Филип Плейн
Снимка: http://www.gettyimages.com

Всяка търговска точка на марката е разположена на отлична локация. В Лондон Филип Плейн се намира на New Bond Street. Шоурумът му е на 3 етажа и 350 кв.м. Инвестирани 3,5 милиона евро Определено ще се изплатят с лихва.

Какво определя успеха на Plein?

Неговите дрехи се носят от най-големите играчи в шоубизнеса, включително Виктория и Дейвид Бекъм, Дженифър Лопес, Дима Билан Тимати и много други известни лица. Днес това е световна марка, а напоследък и много желана сред любителите на модата.

Продуктите на Philipp Plein имаха голям успех. Къде е рецептата? Със сигурност уникален въз основа на широко разбирана поп култура. Препратка към известни герои като Супермен, Батман или други герои от приказките.

Защото всеки от нас се идентифицира с определени измислени супермени… Но това може би не е основната движеща сила на тази известна марка. Philipp Plein отлично научи правилата на играта, в която трябваше да се отличи.

дрехи на philipp plein
Снимка: https://maisonmouse.wordpress.com

Неговият стил е да разбива определени бариери по изключително топъл и много индивидуален начин. Много от създадените продукти са ексцентрични, но в същото време могат да се носят всеки ден.

За мен историята на Philipp Plein е пример за това как се прави добър бизнес днес. Не е лесно в 21-ви век бързо да се създаде толкова известна марка дрехи като нея. А ако похарчите 500 евро за тениска, това е знак, че сте повярвали на историята на този невероятен дизайнер.

Запазване

Запазване