Джаред Карвър е новият SEO на Converse

източник: danpearlman.com

Компанията, известна със своите емблематични гумени маратонки, няма нужда от представяне. Converse днес е утвърдена и реномирана марка в обувната индустрия, предлагаща широка гама от маратонки, които отговарят на нуждите на своите клиенти. Модел Converse Chuck Taylor All Star със сигурност представлява символ на небрежен и спортен стил. Обичан е заради отличителния си дизайн с гумен нос и платнена горна част. Марката продължава да разширява обхвата на своята дейност и непрекъснато се променя, за да бъде в крак с потребителя. Една от тези трансформации е създаването на нов президент и генерален директор Конверс. И неслучайно ще стане такъв Джаред Карвър.

„Тези промени ще ни позволят да подобрим фокуса си върху разказването на продукти, марки и пазари, извличайки задълбочени потребителски прозрения, за да предоставим пробивни иновации и ангажираност, като същевременно изграждаме дългосрочен растеж и рентабилност“, каза изпълнителният директор на Nike в изявление относно последните промени в ръководството.

L1064021l1064021 Rnd 01 8w
Джаред Карвър е новият SEO на Converse
източник: fvde.org

Предварително решение

Не е тайна, че От 2003 г. Converse е дъщерно дружество на Nike. И въпреки че работи като отделна марка, тя се възползва от това, че е част от семейството на Nike. Това е подкрепа по отношение на ресурси, разпространение и глобален обхват. Това партньорство позволява на Converse да се възползва от опита и мащаба на Nike, като същевременно поддържа своята отличителна идентичност и наследство в обувната индустрия. Ето защо, в съответствие с по-мащабното преструктуриране на ръководството на компанията, Nike реши да смени сегашното ръководство.

Джаред Карвър ще замени Скот Узел, който ще се присъедини към Nike като вицепрезидент/генерален мениджър за Северна Америка. В новата си роля той ще докладва директно на председателя и главен изпълнителен директор на Nike Джон Донахоу. Ходът идва на фона на вълна от ходове във висшето корпоративно ръководство на Nike. То бе предшествано от обявяването на Сара Менса за първата жена президент на Jordan Brand. Преди това Менса е била вицепрезидент/генерален мениджър на Nike за региона на Северна Америка, поради което Узел преминава към старата си роля.

Това е Converse Nike
Nike е собственост на семейство Найт.
източник: fourweekmba.com

Джаред Карвър – точният човек за точната роля

Въпреки че тези промени изглеждат внезапни и леко хаотични, бъдещият президент и главен изпълнителен директор е човек, който от години се изкачва по кариерната стълбица. Към момента на назначаването си Джаред Карвър е работил в Converse повече от 12 години. В рамките на структурите на компанията, той преди това е заемал ролята на вицепрезидент/генерален директор, Global Digital Direct; вицепрезидент по стратегията и директор по стратегията и бизнес развитието в европейската централа на Converse.

Carver е лидер, фокусиран върху потребителите, който носи повече от десетилетие лидерство на Converse. През последните четири години той е бил вицепрезидент/генерален мениджър на Converse в Северна Америка, където отключи силен растеж в най-големия географски регион на марката “- пише Nike в прессъобщение.

Интересното е, че всъщност Converse продължава да се фокусира върху укрепването на позициите си на северноамериканския пазар през последните години. Марката реализира маркетингови кампании, сътрудничество с влиятелни личности и известни личности и продуктови иновации за привличане и задържане на клиенти. Благодарение на тези дейности компанията вече има значителен отпечатък на дребно в Северна Америка. Нейните продукти се предлагат в различни търговски обекти, включително собствени магазини, универсални магазини, специализирани магазини за обувки и онлайн платформи. Маратонките от колекцията Chuck Taylor All Star също са много популярни в този регион.

Засега трябва да се въздържаме от оценка на промяната в ръководството. Въпреки това всичко сочи, че Jared Carver ще си проправи път в структурите на Converse без никакви проблеми. Миналите му постижения в името на компанията демонстрират неговия ангажимент към добрата репутация на марката и нейното бъдещо развитие.