Културата на използване на визитни картички

култура на използване на визитни картички

Бизнес етикетът е чист savoir-vivre взаимоотношения между хора с общи интереси. Културата на използване на визитки датира от 15 век, когато се появяват първите ръчно изработени визитки. В Европа визитните картички стават популярни в съвремието, във Франция по време на управлението на Луи XIV, където са атрибут на аристокрацията.

Използването на визитни картички и визитни картички е бизнес култура, която е широко понятие, свързано с човешкото поведение в бизнес ситуации. Днес това е елемент от насърчаването на бизнеса. Обхваща принципите и подходящото поведение в социалния живот и прилагането на тези принципи в широко разбирания професионален живот.

Етикет за размяна на визитки

Изкуството да разменяме визитни картички е осъзнаването както на културните различия, така и на обичаите на пазара, на който искаме да рекламираме нашия бизнес. Опознаването им със сигурност ще ни улесни в ориентирането в международната бизнес среда. Имайки предвид тях, ние избираме подходящия стил на комуникация, който може да се променя в зависимост от това с кого разговаряме. Използването на държачи за визитки е елегантен инструмент за изграждане на марка и е елемент за създаване на добро първо впечатление на получателя при връчването на вашата визитка.

Бизнес етикетът включва три начина да разберете кога да раздадете визитка:

– в началото на срещата,

– по време на срещата,

– в края на срещата.

елегантни визитници за него

На какво да обърнете внимание при размяна на визитки:

  1. Раздаваме визитката четливо, за да може получателят да я прочете правилно.
  1. Не искаме допълнителна информация, която не е на визитката, липсата на данни, когато лицето, което ги дава, не предлага да ги допълни, не е в тон.
  1. Ние не раздаваме визитки на по-високопоставен човек, а просто чакаме прецедентна инициатива.
  1. Въздържаме се от коментари, дори ако според нас сме получили изключително непривлекателна визитка.
  1. Дискретността е важна при размяната на визитки, защото това не е дейност, която изисква показни жестове, а благодарности и внимание. Показваме уважение към събеседника, който ни дава визитка, като я поглеждаме за кратко и след това я поставяме във визитника.
  1. В някои култури даването на визитни картички е ритуал. В Азия се отдава особено значение на обмена на елегантни картонени кутии. В тяхната култура е важно да се дава и получава визитна картичка в две ръце, допълнително комбинирани с лък.
  1. Ако получите проста, класическа визитна картичка, лишена от обширна информация или рекламни лозунги, добър начин да я запомните е да включите ръкописни бележки за лицето и институцията, която представлява, преди да поставите получените карти във визитника.
  1. Не се перчим и не разменяме визитки, докато се храним на масата, ако срещата е с освежителни напитки, аперитивът ще е добър момент.
  1. Визитникът е много важен елемент от престижа и грижата за имиджа на човек, уважаващ своите бизнес партньори. Визитникът се предлага в два вида: малък калъф за вашите собствени визитки и версия “книга” за визитки, получени от други. Първият е особено полезен, тъй като можем да го носим със себе си, което ни позволява да предпазим визитките от повреда и освен това винаги да имаме запас от тях.
  1. Ако по време на срещата временно съхраняваме в такива държач за визитка визитни картички, получени от други, трябва незабавно да ги поставим на подходящото място след срещата, защото може да се изложим на риска следващия път да ги дадем като свои.
настолен визитник

Историята на визитките и визитниците

През 15 век в Китай визитните картички са калиграфирани върху копринена или оризова хартия. В първите дни на раздаването им, средновековните служители са били задължени да използват хартиени кутии, съдържащи техните данни. Историята на визитните картички в Европа най-вероятно започва с морския пътешественик Марко Поло, който донася идеята за този обичай, който става все по-популярен във Франция и Италия.

Първоначално те са били използвани в аристократичните кръгове като визитни картички и за съобщаване на вашето посещение чрез изпращане на пратеник с визитка. При пристигането една дама беше длъжна да предаде визитната си картичка на домакинята.

Визитните картички се правеха на бял картон, с името и фамилията, изписани на ръка и често украсени с рисунка, поръчана от художника или друга форма на графика. Създаването на визитна картичка със снимка беше скъпо. Той е пионерът на фотографските визитки във Франция Андре Адолф Йожен Дисдери. Историята на създаването на визитни картички също е свързана с печата. В Германия през 18 век визитните картички са създадени в различни техники:

-изместване

– хромолитография

– дърворезба

-литография

-фотография

Рекламни визитки започва да се използва в края на 19 век в САЩ и тогава маркетинговият аспект на използването на визитна картичка стана по-важен. Вижте какво предлага магазинът в това отношение Луксозни продукти.

красиви поставки за визитки
кожени бизнес държачи
стилни бизнес държачи
визитник за него
визитник за офиса
сребърен визитник
златен визитник
кожена визитка
държач за визитка
визитници за мъже
уникален джобен визитник

Бизнес аксесоари

Първото впечатление, направено у изпълнителя, често определя успешното приключване на сделката, затова присъствието в света на бизнеса е толкова важно. Започвайки от визитници и визитки, до офис аксесоари и savoir vivre. Професионалният офис е многофункционално помещение, което трябва да бъде представително и същевременно функционално. Когато избирате артикули за офиса, трябва да обърнете внимание на последователността на посланието, което искате да комуникирате, като използвате елементите на вашето изображение.

Използването на бизнес функции се основава на предоставянето на визитка на изпълнителя, която съдържа данни за контакт и представлява нашия имидж. В наши дни бизнес функциите са основната употреба на тези кашони за създаване на марка и бизнес отношения. Изкуството да се разменят визитки изисква чувствителност и индивидуален подход и зависи от конкретната ситуация. Трудно е да се предположи, че всеки момент ще бъде напълно неподходящ, но си струва да го обмислите, за да не извършите грешка.

Допълнително предимство по отношение на външния вид е, че са правилно подбрани бизнес елементи, като преносим държач за визитки, който ще бъде полезен за бизнес срещи и офис оборудване, подходящо за вида бизнес, който управляваме. Включени са и бизнес аксесоари страхотна идея за подарък за хора, които се занимават с бизнес и искат ефективно да изградят своя имидж.