Фарел Уилямс дебютира в Louis Vuitton

Дебют на Фарел Уилямс в редиците на марката Louis Vuitton
снимка edition.cnn.com

Когато той беше назначен да наследи покойния Върджил Абло, имаше дебат относно достойнствата на неговото назначение. Въпреки че не е официално обучен моден дизайнер и е носител на 13 награди Грами, той доказа, че е точният човек на правилното място. Дебютът на Фарел Уилямс като творчески директор на мъжкия сегмент на Louis Vuitton оказа се нещо грандиозно. Шоуто се проведе по залез близо до моста Пон Ньоф в Париж. Френската модна къща ни почерпи с пълен оркестър, госпъл хор и над 70 стила, моделирани от известни лица.

Самото шоу също беше огромен медиен ход за марката. Известните приятели на Уилямс го аплодираха от първия ред. Сред тях бяха Риана, моделът от последната кампания на марката, Джаред Лето, Лени Кравиц и Джей Зи, които се представиха на афтърпартито. Посланикът на марката Зендая също се появи с бившия стилист Ло Роуч до себе си. Несъмнено обаче Louis Vuitton под новото си ръководство ни даде нещо необикновено. Светът ще помни това дълго време, a самата колекция ще бъде началото на нова ера за марката.

Място на опашка

Не без причина той беше наречен модна икона в своя бранш. Фарел Уилямс, докато все още е известен музикант и продуцент, се свързва с добрия вкус, когато става дума за избор на дрехи. По време на кариерата си той си сътрудничи с различни модни марки, включително тази, на която няколко години по-късно става артистичен директор. През 2003 г. има възможност да си сътрудничи с Марк Джейкъбс, който тогава беше начело на Louis Vuitton и японския дизайнер Nigo. Резултатът от тяхната работа са слънчеви очила с характерна форма на рамката и се превърнаха в един от най-продаваните продукти на марката.

Дебютът на Фарел Уилямс като артистичен директор на Louis Vuitton
Дебютът на Фарел Уилямс като артистичен директор на Louis Vuitton
източник: https://www.telegraph.co.uk

Това беше последвано и от по-нататъшни сътрудничества, като например с Moncler и Moynat, и дългосрочни партньорства с Adidas и Chanel, включително капсулна колекция с покойния творчески директор на Chanel, Карл Лагерфелд. И все пак, поемайки поста артистичен директор на… Louis Vuitton, това е наистина вълнуващ момент за света на модата. Вдъхновен от ненадминатата си креативност и чувствителност към новите тенденции, Pharrell трябва не само да продължи визията, която Virgil Abloh донесе на марката, но и да донесе своя собствена свежест и оригиналност. Изглежда, че новата колекция е комбинация от тези два компонента.

Дебютът на Фарел Уилямс – какво подари на света?

Както споменахме, Pont Neuf в Париж се превърна в модния подиум на Vuitton. И така, самият той съдържаше ивица от емблематичния мотив Damier, който беше силно вплетен в колекцията. Появява се на дълги до пода палта, вталени костюми, структурирани куфари и куфари и др. Вижда се и върху редица аксесоари, включително шапки, чанти и бейзболни шапки. Все пак имахме възможност да го видим този сезон нови мотиви на Louis Vuitton. На подиума бяха представени бродирани модели от произведенията на американския художник Хенри Тейлър. И освен това, свързващото лого класическият монограм “LV” с думата “lovers”, подредена в закачливо име за думите: “LVERS”.

Друг елемент от колекцията бяха декорираните университетски якета, пълни с характерни детайли като кожени ръкави, приглушени цветове и кръпки. Имаше и емблематични аксесоари. Моделите излязоха с няколко от най-разпознаваемите чанти на марката – Speedy, което предвещава истинска метаморфоза на този емблематичен модел. Speedy винаги е била мъжка платнена чанта, докато не направиха по-малка версия за Одри Хепбърн през 1965 г.”, каза Фарел след шоуто. “Исках да взема нещо, което смятах, че ще бъде унисекс и просто ще направя страхотна чанта за хората. Това е ежедневна икона, създадена за всеки начин на живот.”

Ключова роля изиграха и слънчевите очила, превърнали се в разпознаваема търговска марка на Pharrell Williams. Те бяха налични в различни размери и форми. Самото шоу завърши с евангелския хор Voices of Fire, а самият Уилямс композира две нови песни за шоуто, включително ” „Радост (неописуемо)“ изпята от хор от Вирджиния, която беше пусната преди пет дни и също „Мирът да бъде тих“ с участието на китайския пианист Ланг Ланг.

Дебютът на Pharell Williams се оказа необикновена комбинация от мода от висок клас и добър звук. Подобно на своя предшественик Върджил Абло, певецът има изключителен талант да предвижда културните тенденции, да предефинира духа на времето и способността да предава идеите си на масовата публика.

Фарел Уилямс дебютира в Louis Vuitton