Burberry с нова кампания “Year of Rabbit”.
Британската луксозна модна къща Burberry е известна с изключително добре обмислените си рекламни кампании. Марката винаги включва екип от хора в своите продукции и изгражда уникална атмосфера около най-новите колекции. Миналата година станахме свидетели на кампанията „Предишната нощ“, пълна с вълнение и очакване за празниците. Този път Burberry представя на света нещо съвсем различно. Кампанията 2023 е вдъхновена китайска нова година и разкрива колекция облекла, в която мотивът на заека играе специална роля.
Годината на Заека, какви промени ще донесе?
На 22 януари според китайския хороскоп ще навлезем в следващата година, неслучайно наречена годината на Заека. Това е така, защото водният заек ще бъде негов покровител. Според китайската астрология животинските знаци на зодиака са определяли човешката съдба от хиляди години. Предстоящата година на Заека трябва да бъде пълна с хармония и ред, според китайците това ще ви позволи да си поемете дъх и временно да спрете в непрекъснатото бързане. Годината на Заека също трябва да донесе изобилие, реализация на страсти и успехи, както и сбъдване на мечти. И всичко това след тежката и хаотична година на Тигъра, която преживяхме през 2022 г.
Изглежда, че това е посланието, което Burberry се опитва да отрази в най-новата си колекция дрехи. Също така се казва, че марката приветства нова перспектива и иска да я разпространи сред своите потребители. С новата кампания той насърчава хората да: „изживявания на необикновеното за намиране на увереност, страст и креативност“. Вижда ли се обаче тази утопична основна идея в облеклата на предстоящата колекция?
Класически монограм със забавен привкус
Никой няма да се изненада, че заекът е основен мотив, който преминава през цялата колекция, в различни версии, вдъхновени от популярни анимационни филми. Томас Бърбъри обаче избра интересен и леко забавен акцент. Е, класическият монограм на марката, проектиран от Рикардо Тиши, той го превърна в заешки уши. В най-новата колекция те ще украсят дамско, мъжко и детско облекло, но също така и емблематичната чанта и аксесоари Lola.
Графични щампи на зайци се появяват върху рокли с елегантен акцент на лък, поло тениски с дълги ръкави и тънки клинове, наред с други. Постоянно актуалните якета Varsity също пристигат този път в силна цветова палитра от ярко червено и тъмносиньо, с почитта на Burberry към Годината на заека, видима на гърдите. Освен това дизайнерът експериментира с формата на самия монограм. Така някои от мотивите на зайчетата са разположени гръб един до друг, така че ушите се събират във формата на сърце, докато други седят върху логото на Burberry.
Този хумористичен редизайн на колекцията обаче не е единственият акцент в кампанията Годината на заека 2023. Усилията на Burberry отиват по-дълбоко от колекцията – марката реши да почете Годината на заека с видеоклип. В записа участват актьори Qi Xi, Shi Pengyuan и атлетът Zhao Lina, а снимките са направени от режисьора Зик Лиу и фотографа Скай. Триптихът е допълнителен коментар към търсенето на свобода на трите героя, като всеки от тях участва във визуален диалог за творчеството. Цялата кампания предвещава нова, изпълнена с успех ера за британската марка Burberry. Медиите вече показват любовта към проекта както от критици, така и от привърженици на модната къща.
Оставете коментар