“Calvins or Nothing” – спортисти в главната роля
Луксозната марка Calvin Klein е известна с продажбата на висококачествени спортни облекла. Поради тази причина кани известни спортисти в много от рекламните си кампании. Прави това, за да рекламира своите продукти в контекста на физическата активност, здравословния начин на живот и спортния дух. Следователно тези кампании имат за цел да съчетаят имиджа на марката с ценностите и стремежите, свързани със спорта. “Калвини или нищо” това е още един опит за тази концепция. Акцентът на кампанията е популяризирането на линия бельо с участието на известни имена в сферата на спорта. Тя има за цел да подчертае както естетиката, така и функционалността на бельото, като същевременно предаде образ на самочувствие, енергия и активен начин на живот.
Изглеждайте и се чувствайте добре
Марката знае отлично как да изгради положителен имидж на пазара. Той иска да направи това свързва своите продукти с физическа активност, успех и решителност, които спортистите представляват. Този тип сътрудничество помага да се създаде силна връзка между марката и потребителите, които се идентифицират с ценностите, представени от хора, силно свързани с физическа работа. Както споменахме, това не е първата кампания, която иска да популяризира тези ценности. Calvin Klein майсторски демонстрира красиви, мускулести тела облечена в нейната фино и прилепващо фигурата бельо.
Calvin Klein е известен със своята емблематична кампания „My Calvins“ от 2019 г., в която знаменитости, включително спортисти, позират в бельото на марката. Тази кампания включваше, наред с другото: тенисисти, баскетболисти, футболисти и сърфисти, като Ник Йънг, Одел Бекъм младши, Матю Тери и др. Марката беше и официален партньор за спортно облекло за Major League Soccer (MLS), американската футболна лига. Като част от това сътрудничество тя създаде кампании с футболисти като Дейвид Вила или Греъм Зуси.
„Калвини или нищо“ – какво да очакваме?
Последната колекция се рекламира от лица Алекс Морган, Клои Кели, Кенза Дали, Мана Ивабучи и Мери Фаулър. Общото между споменатите по-горе жени е, че всички те са професионални футболистки. И петте играчи са успешни в света на женския футбол и представлява своите страни на международната арена. Въпреки че идват от различни страни (Морган от САЩ, Кели от Англия, Дали от Алжир, Ивабучи от Япония, Фаулър от Австралия), те споделят страст към футбола и са известни със своите умения, талант и ангажираност към развитието на женския футбол. футбол.
Самата кампания, увековечена от Brianna Capozzi, ни отвежда в интимната сфера на всяка жена, показвайки нейната непоклатимост самоувереност и чувственост. Използвайки експресивни близки планове и пълни кадри, Capozzi също така подчертава многообразието и многоизмерността на всеки индивид. Той празнува тяхната сила и уязвимост, които са важни елементи на тази кампания.
Кампанията увековечи актьорския състав на Calvin Klein в модерно памучно бельо. Всичко това съчетано със семпъл, висок дънков панталон, който те се отнасят до класически, прости и широки стилове от 90-те години.В допълнение, няма недостиг на изрязани и класически якета за шофьори на камиони, които добавят характер към целия стил. Бяха изтъкнати и характерни тениски с логото на марката, които са незаменим елемент от всяка издадена колекция. ” “Calvins or Nothing” скоро ще се появи в каналите на Calvin Klein в социалните медии, както и на атрактивни места по света.
Оставете коментар