Флорънс Пю е посланик на Tiffany & Какво
Напоследък двадесет и седем годишната Флорънс Пю не успя да избегне светлината на прожекторите. Британката участва в най-новия филм на Кристофър Нолан “Опенхаймер”, който от премиерата си преди две седмици не спира да получава блестящи отзиви. Ролята му обаче е значителна и извън корпоративната индустрия. Тя беше поканена да си сътрудничи с известен американски луксозен бижутер и специализиран търговец на дребно. Така че е официално- Флорънс Пю е посланик на Tiffany & Co.
Женственият дух на марката
През годините Tiffany & Co. тя беше свързана с много емблематични моменти в поп културата. Техният водещ магазин на Пето авеню в Ню Йорк, често наричан “Водещият магазин на Тифани”, се превърна в символ на лукс и романтика. Марката също така се грижи за безупречния си имидж и внимателно си сътрудничи със звезди. Флорънс Пю обаче е чудесен пример за много жени. Ролята на Ейми Марч в адаптацията на “Малки жени” я спечели международна слава и номинация за Оскар в категорията за най-добра актриса в поддържаща роля.
В последния филм “Опенхаймер” актрисата играе изкусителна психиатърка, влюбена в главния герой. Младата, талантлива, изгряваща звезда на всички видове кино представи майсторски образа си, печелейки признание от цял свят. Нищо чудно, че Tiffany & Co решиха да я назначат за ново лице на марката си. ” Вълнувам се да обявя това сътрудничество “ написа Пю в Instagram. „Също толкова специален ден за заснемане на тази кампания, защото по това време все още криех обръсната си коса. Благодаря ти, че ми позволи да бъда себе си “.
Флоранс Пю е посланик на Tiffany & Co и техните уникални бижута
Марката покани своите посланици да си сътрудничат при представянето на най-новата кампания, представяща разширение на тяхната добре позната колекция Тифани Лок. Ключалката Tiffany е уникално произведение с богата история, датираща от началото на компанията през 1800 г. Тези катинари с характерната емблема на Тифани първоначално са имали практична функция, но с времето са се превърнали в символ на любов и отдаденост. Двойките започнаха да си ги разменят като доказателство за чувствата си и с времето станаха синоним на неразрушими връзки между влюбени.
„Развълнувани сме да представим нови изрази на темата Tiffany Lock“, каза Александър Арно, изпълнителен вицепрезидент на Tiffany & Co. „Посланиците на нашата къща демонстрират нови дизайни в кампания, която е закотвена в идеята за любовта, която е централна за ДНК на нашата марка от основаването й през 1837 г.“ Следователно разширената колекция се харесва на всички полове и предлага разнообразна гама от бижута, включително висулки, пръстени, обеци и гривни. Всяка звезда от кампанията е представена в най-новите дизайни на Lock, всяка от които носи мощен външен вид символ, представляващ неразрушими връзки. Несъмнено назначаването на Флорънс Пю за посланик на Tiffany&Co беше страхотен маркетингов ход за марката, която, подобно на актрисата, иска да разпространява положителните ценности в съвременния свят.
Оставете коментар