Шанел в Хонконг
снимка scmp.com

Хонконг привлече модния свят на страхотно събитие – репликата на колекцията Chanel Cruise 2025. Около 2000 гости, включително многобройни посланици на марката, се срещнаха, за да отпразнуват уникалния момент на шоуто. Chanel в Хонконг. Тази година круизната колекция имаше специално значение. Това беше последният, проектиран от Вирджини Виард, наречен ” черен лебед ” на марката, която неочаквано напусна позицията на творчески директор през юни. Въпреки че има спекулации за нейния наследник, Chanel все още не е обявила нов артистичен лидер. През следващите сезони френската модна къща ще продължи своите проекти благодарение на екип от вътрешни дизайнери Те ще отговарят за предстоящите шоута Métiers d’Art в Ханджоу, висша мода през януари и шоу на езерото Комо.

Chanel в Хонг Конг: каква беше атмосферата на шоуто?

Шоуто на колекцията Cruise 2025 се проведе в просторния интериор на Хонконгския дизайнерски институт, където поканените гости имаха възможност да се възхищават на най-новите дизайни на Chanel, вдъхновени от морски мотиви. Колекцията включва рокли, украсени с шарки на морски обитатели, бански костюми, завързани с лъковеи характерни за Шанел сака от туид, обогатен този път с водолазни качулки. Тази уникална комбинация от елегантност и морска лекота също препраща към морската атмосфера на Марсилия, където тази колекция е представена за първи път.

Шоу на Chanel в Хонконг

След прожекцията гостите също имаха възможност да продължат вечерта в една от легендарните филмови локации Хонг Конг – Shaw Studios. Това студио, основано през 30-те години на миналия век, играе важна роля в утвърждаването на Хонконг като “Източен Холивуд”. Chanel също има история там. Именно в Shaw Studios се състоя първото шоу в Хонконг Карл Лагерфелд през 2006г

Символично намигване към китайския пазар

Мястото на шоуто не е избрано случайно. Това не е първият път, когато Chanel се представя в Хонконг. От години марката подчертава важността на този град, който е един от ключовите пазари в Азия. С 10 бутика, това е едно от малкото места в света (заедно с Париж), където Chanel има толкова силно присъствие. Марката отваря първия си бутик там през 1979 г., в луксозния хотел Peninsula. Преди година подписва един от най-големите договори за наем след пандемията – двуетажен pop-up, наречен „The Magical House of Chanel“. Всичко това е доказателство за силната позиция и доверието на марката на местния пазар.

Как изглеждаше шоуто на Chanel в Kong Kong
снимка lofficielthailand.com