Марката Rolex – швейцарско желание при мъжете
За някои това е удобството на притежанията, за други е спокоен живот, може би слава. Само ние самите знаем какво е думата лукс и колко асоциации буди. Но очевидно една марка в света е измислила тази вълнуваща фраза. Марка Rolex това, за което говорим тук, означава толкова много за всеки човек, колкото и желанието и това не е преувеличение.
Защо това име е толкова ясно свързано с нещо много елитно?
Дали това са дългосрочни маркетингови усилия или може би типично мъжко увлечение по нещо, което не е за всеки? Отговорът – както и самият въпрос – не е лесен, защото много фактори допринесоха за успеха.
Струва ми се, че марката Rolex е преди всичко символ в историята на часовникарството. Необикновен и героичен пионер, разчитащ на своите идеи и неземни за онези времена технологии.
През 1926 г. е направен крайъгълен камък в историята на часовниците, когато часовникът е затворен във водоустойчив и прахоустойчив корпус и е наречен Oyster. Разбира се, не всички вярваха, че такава иновация може да бъде произведена, така че марката Rolex реши да я използва.
Година след първото производство, часовникът е доказано, че е напълно водоустойчив с помощта на млад плувец на Mercedes на име Gleitze. В продължение на 10 часа смелчагата плува в канала с продукта Ролекс и часовникът оцеля след смелия опит в перфектно състояние.
Ето защо марката Rolex е предшественик и истински гладиатор, за който малко хора си спомнят днес!
След успешен опит за плаване в канала, компанията последва този импулс. Неговият маркетинг включва известни спортисти и дори по-смели постижения, разбира се, всичко това на заден план с часовниците Rolex.
Освен факта на прелитането над Еверест, нека се съсредоточим за момент върху опита за подобряване на скоростния рекорд. През 1935 г. сър Малкълм Кембъл, един от най-бързите шофьори в света, постави рекорд от 300 мили в час, или приблизително 485 км/ч, сухопътна скорост в Боневил Солт Флетс в Юта.
Както се досещате, той носеше този елитен швейцарски часовник, а марката Rolex празнуваше пореден успех.
Имаше още много подобни успехи, като например първият часовник с автоматично навиване, Datejust. През 1945 г. това е нещо необичайно и много новаторско. Днес, за да съществува, марката Rolex трябва да се конкурира с много много добри компании.
Макар и само поради много проста причина, часовниците Rolex вече не се правят ръчно. Което много познавачи смятат за слабост.
Това не променя факта, че марката Rolex, според последните резултати на Reputation Institute, е най-реномираната компания в света.В тяхната класация той е на първо място в града и това е ясен сигнал кой раздава картите тук.
Хората обичат Rolex заради това, което е и нищо няма да промени това в скоро време.
Оставете коментар